حسرت

از من رمیده ئی و من ساده دل هنوز

بی مهری و جفای تو باور نمی كنم

دل را چنان به مهر تو بستم كه بعد از این

دیگر هوای دلبر دیگر نمی كنم

 

 رفتی و با تو رفت مرا شادی و امید

دیگر چگونه عشق ترا آرزو كنم

دیگر چگونه مستی یك بوسه ترا

در این سكوت تلخ و سیه جستجو كنم

 

یادآر آن زن، آن زن دیوانه را كه خفت

یك شب به روی سینه تو مست عشق و ناز

لرزید بر لبان عطش كرده اش هوس

خندید در نگاه گریزنده اش نیاز

 

 لب های تشنه اش به لبت داغ بوسه زد

افسانه های شوق ترا گفت با نگاه

پیچید همچو شاخه پیچك به پیكرت

آن بازوان سوخته در باغ زرد ماه

 

 هر قصه ئی ز عشق كه خواندی به گوش او

در دل سپرد و هیچ ز خاطر نبرده است

دردا دگر چه مانده از آن شب، شب شگفت

آن شاخه خشك گشته و آن باغ مرده است

 

 با آنكه رفته ئی و مرا برده ئی ز یاد

می خواهمت هنوز و به جان دوست دارمت

ای مرد، ای فریب مجسم بیا كه باز

بر سینه پر آتش خود می فشارمت



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت23:42---31 تير 1391
سلام عزیز دلم خسته نباشی

وب خیلی ماهی داری موفق باشی عزیز

مرسییییییییییی به منم سر زدی

عزیز من لینکت کردم تو هم منو بلینک

بایییییییییییییییییییییییییی یپاسخ:ممنونم که منو لینکیدی باشه چشم حتما می لینکمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط زهرا در چهار شنبه 30 تير 1391برچسب:,

ساعت 11:35 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت