چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
چه كودكانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی !
چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم


 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت11:56---30 فروردين 1392
عزیزم خیلی جملاتو حرفات قشنگه واقعا ازت ممنونم ..خیلی دوسشون دارم!!!

مهدیههههههههههههههههه
ساعت19:00---16 بهمن 1391
وبت خیلی نازتر شده.نفسم...عشکم...تنها کسم
پاسخ:ممنون عسیسم قربونت برم


sadegh
ساعت14:10---16 بهمن 1391
یاد تو همیشه اینجاست غم تو نمیره از یاد

نمیشه ترانه ای خوند که به یاد تو نیفتاد

میبینی چه تلخ چه شیرین میتونه مال تو باشه

با همه فاصله ها باز دلم دنبال تو باشه

دست من به آرزوها اگه با تو نرسیده

عوضش چشمای خیسم صددفعه خوابتودیده

اگه هدیده ای ندادی که بمونه یادگاری

عوضش خاطره هام روبا خودت همیشه داری
پاسخ:مرسی که بهم سر زدی صادق جان


خاتون
ساعت14:59---12 بهمن 1391
وچه لذتیست درتنهایی...
باوردنداری؟؟؟؟
ازخدابپرس...


حمیدرضا
ساعت20:25---6 بهمن 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است راستی اگه دوست داشتید منو بانام //عاشقی کنید(باهم)//لینک کنیwww.hastambahat.loxblog.com خبرشو بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط زهرا در سه شنبه 29 دی 1391برچسب:,

ساعت 14:32 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت