همه جا رد پا دیدم


جای پای من و خدا...


به سخت ترین لحظه ها که رسیدم


فقط یک جای پا دیدم



گفتم:خدایا مرا در سخت ترین لحظه ها رها کردی؟



ندا آمد تو را در سخت ترین لحظه ها به دوش کشیدم...



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت10:36---24 دی 1391
سلام زهرا جون.یه راهنمایی میخواستم.وقتی وارد وبت میشم یه پیغام خوش آمد میاد.میشه به منم یاد بدی واسه وبه خودم از این پیغام ها بزارم.ممنون میشم@};

مسلم
ساعت21:54---19 دی 1391
یک پنجره برای دیدن

یک پنجره برای شنیــــدن

یک پنجره که مثل حلقه ی چاهــــــی

در انتهای خود به قلب زمین می رســـــــد

و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنـــگ

یک پنجره که دست های کوچک تنهایــی را

از بخشش شبانه ی عطر ستاره ها

سرشار می کنــــــــــــــد

و می شود از آنجـــــــــــا

خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کـرد

یک پنجره برای من کافیــســـت


مسلم
ساعت21:53---19 دی 1391
هــر صـبـح پلکــ هــایـت
فـصـل جـدیـدی از زنـدگـی را ورق مـی زنــد
سـطـر اول همــیشــه ایــن اسـت :
"خــدا هــمـیشـه با مـاســت"
پـس بـخــوانــش بـا لــبـخـنــد


مسلم
ساعت20:04---19 دی 1391
خب اول باید سلام کنم

سلام زهرا جون

ممنونم که به وبم اومدی و با نظرت گرمت تو این زمستون سرد کلبه منو گرم کردی ...یه دنیا مرسیییییییییی

و اما بعد ...میخواستم برای تک تک پست هات نظر بزارم اما دیدم زیاد میشه این کارو نکردم و طی یه پیام بلند برات میگم .

بسیار وب نازی داری ...اینو کاملا دارم جدی میگم ...بیشتر پست هات رو خوندم اما یکیش تو وبت چشمم رو گرفت اونم اینه که پستی که درباره دخترا گذاشتی ...ای کاش همه دخترا اینطوری بودن و اجازه میدادن تا پسر بره سراغشون نه اینکه خود دخترا برن شکار پسر ...

پستت واقعا به دلم نشست .امیدوارم از این پست ها بیشتر ببینم .چون دنیا و حتی دنیای مجازی به این حرفها بیشتر احتیاج داره .هر روز از روز قبل موفق تر باشی .بعدش هم با افتخار لینکت کردم .اینم بدون که من هر روز بهت سر میزنم و همیشه منتظر مطالب و پست های جدیدت هستم .

برای اون کپی هم هیچ عیبی نداره .هر وقت خواستی میتونی این کارو انجام بدی .

منم منتظر حضور گرمت داخل وبلاگم هستم .راستی به لینک دوستان منم سر بزن .همشون با معرفت و گل هستن .

به امید دیدارت



پاسخ:از اینکه بهم سر زدی خیلی خوش حال شدم و ممنونم ، مسلم جان واسه منم باعث افتخاره که تو رو لینک کنم


مسلم
ساعت19:49---19 دی 1391
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در ان بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند، او مرا می خواهد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط زهرا در سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,

ساعت 16:41 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت